[Tajfutas] Hungin talált tárgyak - még 1x

László Pap paplaco56 at gmail.com
2014. Sze. 11., Cs, 19:23:33 CEST

Igen. köszönöm az észben tartást. Nagyon szeretem azt a fúrógépet.
Viszont nálam minden hiány megkerült. :) Akku, Skil csavarozó,stb. Úgy hogy
nullál vagyok. :)
És még egy Silva futónadrág és egy pár gyerek zokni is.
SZOMBATON BIZTOS LESZEK. Szemüveg, lámpa, szeszi, stb. Vasárnap még nem
tudom.

Na jó éjt

--
Pap László