[Tajfutas] DN cikkek - sportágtörténet (1965)

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Sze. 11., Cs, 15:22:24 CEST

Sziasztok,
Sokaknak nem kell bemutatnom azt a versenyzőt, akinek portréját és a
róla szóló cikket megtaláltam a DN-ban
Évszám: 1965. február 12.
Akkor még Pécsi Vörös Meteor-s volt, majd PVSK-s lett, és volt az én
edzőm is pár évig.
A Pécs Rigó kút térkép első kiadását Ő rajzolta meg, ha jól emlékszem. A
cikk első mondatára koncentráljatok, de ne a futú elírás kapcsán, mert
hogy Kankalin vagy Kikerics, egyre megy. Madár ez is, meg az is.
(Ifi válogatott lett.)
Megyek vár a Tudásközpontban az 1966-s évjárat.

Hamarosan megjelenik a Pécsi Vörös Meteor I. és II. kupa
<http://www.pvmtajfutas.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=84&Itemid=187>kiírása.
Időpont szeptember 27-28.
27 - Sprintváltó, vadi új lakótelepi térképen, ahová még műkordonokat
sem kell építeni, mint Finnországban.
(Elriasztásnak: én helyszíneltem a térképet és terveztem a pályákat)
28 - Töbör gyönyör, vagy csömör töbör.
Megéri elugrani hozzánk!
Üdv,
HN