[Tajfutas] OEVB óvások - hosszabb

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2014. Okt. 27., H, 23:08:38 CET

2014. október 27. 21:31 Tóth Zsolt írta, <tothzsolt at kabelnet.hu>:

> -          A váltón még úgy rajtoltunk el, hogy a váltó társnak a térkép
> mellett kell várni a befutó versenyzőt, ehhez képest három kategória rajtja
> után megváltoztatták ezt, csak a már az erdőben lévő versenyzőket nem
> tájékoztatták róla.

Ez konkrétan nem igaz. Az első rajt előtt Zsigmond Tibi ugyan elsőre
valóban így mondta, de utána amikor rákérdeztem, akkor - hangosításon
keresztül - azonnal helyesbített, hogy ez (mármint, hogy a váltótárs
mutassa a leveendő térképet) csak egy lehetőség; a hivatalos váltás a
célvonal után van. Aki odafigyelt, az hallotta.

Üdv,
Gárdonyi M.