[Tajfutas] OEVB óvások - hosszabb

Marton Samu marton.janos1 at gmail.com
2014. Okt. 27., H, 20:58:59 CET

Kedves Sporttársak!

Türelemmel olvasgattam az eddig írtakat és tulajdonképpen nem szándékoztam
hozzászólni a témához, de úgy gondolom egy-két dolgot nem árt tisztázni.
Szóval, történt, hogy az OEVB-re való  nevezés lejárta után oly mértékben
betegedtek le a csapattársaim, hogy az általunk nevezett három férfi  váltó
összeállításból csak egyet tudtunk rajthoz állítani. Senkinek nem kívánom,
hogy lebetegedjen és persze azt sem, hogy ez a csapattársával történjen
meg, mert ugye mondanom sem kell, mennyire kellemetlen állapot , de sajnos
most velünk ez történt. Először is Gerzson levelére szeretnék reagálni. Nem
gondolom, hogy sumák módon ment ki Fey Sanyi a második futamára, engedélyt
kért és kapott. Valószínűbbnek tartom, hogy nagyobb lett volna a
felháborodás, ha ezt a hangos bemondón is közlik, ráadásul fölöslegesnek is
tartom, mert ott sokkal fontosabb verseny információkat kell áramoltatni.
És, hogy nem 20 fillér egy dugóka, nem bizony és az sem, hogy Kolozsvárról
idáig utazzanak egy bajnokságért, ahol aztán kiderül, hogy kidőltek a
csapattársak. Lehet, hogy meggondolatlan volt kissé, hogy újból kiment és a
verseny bíró is hibázott talán, hogy kiengedte, de ne felejtsétek, hogy
messze  a rivális váltók előtt teljesítette mind a két pályát, ergo nem
zavart meg senkit. Egyéb versenyzőt is csak annyira zavarhatott meg
"passzív módon", mint amennyire azt megtette volna az éppen helyette futó
második váltótag. Szerintem semennyire. Ott kint az erdőben pedig nincs
ráírva a hátára, hogy éppen botorkáló, vagy újrateljesítő.
Az óvás miértjét sem értem, mert mi értelme van megóvni egy váltót aminek
amúgy sincs eredménye, mert hiányos. Vagy talán Fey Sanyi ellen irányult
egy esetleges intés reményében, netalán a versenybíró elmarasztalása
lehetett a remény? Újrarendeztetni az F230-as váltót? Nem értem, de
feltételezni sem merem, hogy merő irigység esetleg rosszindulat vezérelne
bárkit egy ilyen óvás benyújtásánál.....
És végül szeretném megköszönni a verseny rendezőknek ezt a jól
megszervezett és lebonyolított három napot, véleményem szerint példás volt.

Sporttársi üdvözlettel, Samu