[Tajfutas] OEVB óvások - hosszabb

Tóth Zsolt tothzsolt at kabelnet.hu
2014. Okt. 27., H, 18:18:51 CET

Kedves Gerzson!

Ha tehetem, akkor a saját verseny időm terhére mindig igyekszem segíteni annak a sporttársamnak, aki feltűnően nem tudja, hogy hol van és nagyon rosszul esett, hogy a tépett térképű Sparis kisfiúnak nem tudtam segíteni.

Azonban a Te logikád szerint akkor mindenki szabadon bóklászhat az OB-n, vagy mi alapján kell eldönteni, hogy ki mehet ki szabadon a terepre?

A Győzelemre esélyes klub 21-es futója is kimehet a klub egy másik futójával egyidejűleg, vagy előzetesen a verseny kiírásban kellene meghatározni, hogy Tóth Zsolt, mint lúzer kimehet, de a PVSK-Spari-SZVSE, stb. X rangsorpont feletti futója már nem?

Én sem szeretem a kukacoskodást, de azért az eredményt érdemben befolyásoló körülményeket csak-csak illene kizárni.

Üdv

Tóth Zsolt