[Tajfutas] OEVB óvások - hosszabb

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Okt. 27., H, 10:58:28 CET

Kedves Nagyluji!

Nem akartam egynél többször hozzászólni ehhez a témához, de most kénytelen
vagyok, hogy megvédjem a csapattársaimat. Mint az előző levelemben írtam,
szerintem nem lett volna bosszankodás, és - bár Blum Laci fejébe nem látok
bele -, valószínűleg nem történt volna óvás sem, ha nem ilyen sumák módon,
hanem a hangosítás igénybe vétele mellett történt volna a másodszori
kiengedés. A dugóka keresési ügy felhozása pedig övön aluli ütés volt. Egy
dugóka, mint tudjuk, nem 20 fillérbe kerül. Én egyszer a multifokális -
akkortájt mégcsak 50-60 ezer forintba kerülő - szemüvegemet hagytam el és
mentem vissza keresni egy régebbi normáltávú országos bajnokságon, amikor a
mátraszentimrei futball pályán volt  a versenyközpont. Kérem, hogy ezért
utólag zárjanak ki erről a bajnokságról. Egyébként szerintem hülyeség volt
mind tőlem annak idején, mind Felföldi Karcsitól ezekben a napokban, hogy
visszamentünk, annyira reménytelen volt a behavazott mátrai terepen a
szemüveget, a bozótos Ládi-erdei terepen a dugókát megtalálni. S ha nem
tévedek, Felföldi Karcsinak nem volt térképe, Fey Sanyinál és Hunyadi
Karcsinál viszont volt térkép, amikor visszamentek.

Elnézést kérek a durva szavak (sumák, hülye) használatáért, de nagyon
időzavarban vagyok, és ezért nem volt időm finomabb kifejezéseket keresni.

Üdv:
Kéri Gerzson