[Tajfutas] OEVB óvások - hosszabb

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2014. Okt. 27., H, 06:54:00 CET

Szia Gerzson!

Szerintem nem kell az egész térképet kinyomtatni a szimból miatt, elég egyszerűen két szimból táblát rakni az OCAD-ben és a térkép mellé odanyomtatni egyből egy pótszimbólt ami levágható. Ennek alapvetően minimális a plusz költsége, gyakorlatilag a papír árát kell pluszba megfizetni. Ha A/4-es nyomtatási lehetőség áll csak rendelkezésre, akkor persze nem olyan egyszerű a kivitelezése ennek.

A pótszimból levágásának technikai kivitelezése már egy másik kérdés.

üdv. Viktor