[Tajfutas] MOB-SZE-14 formai ellenőrzés

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2014. Okt. 27., H, 00:58:32 CET

Sziasztok!

A tárgyban szereplő témára akartam reagálni, de akkoriban nem értem rá.

Szerintem is túlzottan nagy adminisztrációt követel meg ez a pályázat.
De ez nem a Szabadidősport Szövetség munkatársainak szadizmusa rajtunk,
nekik is előírtak egy eljárásrendet a MOB felől. Egyrészt ők is
szenvednek tőle (ami pl. az ügyintézők fluktuációjában nyilvánul meg),
másrészt, ha elsőre nem is látszik, de tudnak rugalmasságot tanúsítani,
mert nekik is érdekük a pályázatok lezárása.

Mivel sok munka van vele, szerintem csak félmillió Ft körüli összegek
felett éri meg. Az is tény, hogy képesnek kell lenni akár több mint egy
éves távlatra előfinanszírozni. Petrócki Ádámmal több ponton is
egyetértek, amivel viszont ő nem számolt, az a ráfordított idő
beárazása. (Néhány év múlva az informatikusi órabérével szorozva neki is
ki fog jönni, hogy esetleg nem is éri meg ezzel foglalkoznia...)

A költségvetést érdemes minél kevesebb, de nagyobb összegű számlára
írni. Ami a jó ebben a pályázatban tájfutó szempontból, hogy a
térképkészítés belefér, és az tipikusan nagy összeg lehet. A BTFSZ
tavalyi és idei pályázatában is elsődlegesen ezt szerepeltettem, a
budapestieknek mondom, hogy ebből készült el az új Vadaskert térkép, és
most úgy néz ki, lesz forrás az egész Hármashatár-hegyre.

A költségvetés-tervezést és elszámolást illetően szívesen adok további
tippeket élőszóban.

Üdv,
Skuló Marci