[Tajfutas] OEVB óvások - hosszabb

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2014. Okt. 26., V, 22:01:40 CET

Zsolt!

Nem vagyunk egyformák.
Én a két csapat kizárását mondjuk tudomásul venném, de én is kiengedtem
volna, ha akar menni , de az első futók eredményét mindenképp érvényesnek
tartom, mert hát ugye akkor még semmi szabálytalanság nem áll fent. :-)
És bizony vannak pillanatok, amikor az embernek "muszáj" óvni, mert bal
lábbal kelt fel, vagy összeveszett kedvesével, de nem hiszem, hogy egy
igazi tájfutó örömmel óv.

Jó négy nap volt, kösz a sok munkát, a mai versenyt különösen élveztem,
lehetett kicsit tájékozódni
MM