[Tajfutas] ORVB eredmények

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Okt. 24., P, 20:38:39 CEST

Sziasztok,
Sajnálom, hogy a PVSK versenyzői nem indultak el az első (hivatalos)
ORVB-n.
Volt pár egyéni bajnoki címem, de nagyon emlékezetes számomra az első
középtávú (akkor még, ha jól emlékszem rövidtávúnak volt titulálva)
bajnokságon elért első helyezésem, mert első lettem és 1990-ben rendezték.
Most este már történelem a délutáni futam és a győztesek a babérkoszorú
és egyéb elismerések mellett a statisztikákba is felkerülnek.
Ide <http://kerszoft.hu/szepesi/junior/tb.htm> vagy ide is
<http://www.tajfutaspecs.hu/index.php/akikre-buszkek-vagyunk/bajnikaink>. (Ezen
utóbbi táblázatba, 2008-s vezetése óta, mindig volt lehetőségem beírni
pécsi klub csapatát vagy versenyzőjét, aki a bajnokságról győzelemmel
tért haza.)
Üdv,
Janó, a szomorkás