[Tajfutas] Normafa - Skuló

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2014. Okt. 15., Sze, 21:34:32 CEST

Sziasztok!

Alább egy kicsit tömörebb összefoglaló linkje is. Érdemes összevetni,
hogy a sípálya-dologból melyik újságíró mit vett le.

http://444.hu/2014/10/15/sikozpont-nem-csak-helyreallitas-jon-a-normafara/

Annyit hozzátennék - ami a vidékiek számára nem biztos, hogy ismert -,
hogy én itt a BTFSZ főtitkáraként voltam jelen, és említettem több
dolgot is, hogy mi kell nekünk, de az egy újságírónak már túl szakmai
(térkép, engedélyezés, stb.). Egyébként a főszervező Weiperth Andrással
is találkozhattak már tájfutók főleg a Silvanus téli edzésein, ő ugyanis
a sógorom, Orsi férje. Sőt, mintegy két hete egy potenciális későbbi
tájfutót is nevelnek már.

Üdv,
Skuló Marci