[Tajfutas] ONEB-Világcsúcs már a selejtezõkön

karolyi at cs.elte.hu karolyi at cs.elte.hu
2014. Okt. 14., K, 22:21:26 CEST

> Gyuszkó, próbáltad már a rendezőknek címezni a dolgot? Persze nem
> biztos, hogy jó ötlet, mert akkor megoldódna, és nem lehetne tovább
> szÌttyögni rajta...
>
> Egyébként én egy igen jól megrendezett OB-n voltam, jó térképpel,
> bajnoksághoz illő pályával.
>
> Kovács Balázs

Szerintem is. A levelem meg nem csak a rendezoknek szolt, bar gondolom,
hogy olvassak, hiszen amugy hiperaktivak a listan ... :)

Egyebkent pedig jo lenne, ha egyesek meg szuttyognenek rajta (nekem erre
sajnos keves idom es energiam van), nekem spec a gyomrom kifordul attol,
hogy minden problemat szepen a szonyeg ala seprunk. Inkabb foglalkozunk
GPS koordinatakkal es kutyat sem erdeklo ranglistakkal, mint azzal hogy
egy orszagos bajnoksagon valos idok szuletnek-e.

Gyuszko