[Tajfutas] Vizsla Kupa osszetett allas

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2014. Okt. 14., K, 18:18:37 CEST

Kedves Sporttársak!

Mellékelem a 2014. évi Vizsla Kupa
összetett pontversenyének állását a döntő futam előtt.
A táblázatot az MTFSz honlapra is feltettem.

A listán látható, hogy néhányan nagyon szorgalmasan
gyűjtögették a pontokat, egy-egy versenyünkön, több pálya
egymás utáni lefutásával, amire lehetőségük volt és
természetesen erőnlétük is hozzá.

Ezáltal a felnőtt nőknél és férfiaknál valamint az ifi fiúknál
már nem vehető el a győzelem Sándor Timitől, Knuth Ábeltől és
Kovács Róberttől.
A többi kategóriában viszont több-kevesebb esélye van néhány
résztvevőnek a helyezések megszerzésére, személycserék előfordulhatnak.
A legszorosabb az állás a felnőtt női 2-3. helyen, a felnőtt férfi 3-4-en
és
az ifi fiú 2-3. helyeken, ahol csak 1-3 pont van a versenyzők között.

Váruk Benneteket, kíváncsiak vagyunk a végeredményre.

Üdv, Hegedűs Zoltán