[Tajfutas] ONEB-Villágcsucs már a selejtezökön

takács csaba 62csabi at indamail.hu
2014. Okt. 13., H, 19:52:05 CEST

Tisztelt Sportbarátaim!

Nem tudom hányan figyeltetek fel e remek világcsúcs időre a selejtezőn?!
-történt ugyanis, minden fizikával kapcsolatos törvényt félretéve homok ide - homok oda  Bujdosó sporttársam, oly sikeresen bujdosott, a félig nyílt területeken, a rajtból, a 105. számú ellenőrző pontra (ami több kategóriát érintett), hogy az általam futott F-50 -ben, a második legjobb időt futó sporttársamat (aki szintén fürge lábú 2'36"repesztett) elverte  az 1'36"-os idejével.
Azt, hogy minket így megverjen azt megértem, de hogy az ifjúsági női kategóriában a Cseh-bajnoki címet  szerző és a döntőben Magyar bajnoki címet nyerő tehetség Szuromi Luca 3'11"-es idejét is meghazudtolja- hát ez igen.
Meg is kérném a remekül futó sport embert, hogy haladéktalanul jelentkezzen az ifi kapitánynál edzés elmélet és módszertan tananyag ismertetés céljából, mert valamit rosszul oktatnak. De ha tévedés  tárgya forogna fenn -kérném, azt a pár komputer zsenit, aki az SI-t üzemelteti, tegye közhirré a megoldást.

Üdv TCsaba