[Tajfutas] ONEB RouteGdget

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2014. Okt. 13., H, 17:30:22 CEST

Kedves Mozsár!
Szemantikával nem foglalkozom, így nem fogunk szavakon összeveszni.  Bár, én még mindig arroganciának nevezek egy olyan kategórikus kijelentést, hogy ez egy gyenge terep volt, amikor ott sem voltál.  Ami a kémeidet illeti, hát azok se sokkal megbízhatóbbak, mert nálam minden egyes iránymenet után pontosan ráestem a bójára.  Az egyetlen ahol elcsesztem (ez nekem a dobogóba került!!) az az a pont volt, ahol hülye fejemmel nem néztem elégszer a tájolót.  Ennyit a 4,5 fokról!!
További tisztelettel,
Júlia