[Tajfutas] ONEB RouteGdget

Molnár Attila mozsar70 at gmail.com
2014. Okt. 13., H, 13:53:11 CEST

- Én nem arroganciának hívom, ha nem szókimondásnak. És nyilván van célja
annak, amit el akarok érni vele. Itt például azt, hogy ne engedjenek OB -t
ilyen technikailag gyenge helyeken rendezni. Tájfutás nem egyenlő egy
atlétikai versennyel.
- A kémeim jelentették. Csak nyilván ezt nem fogják a rendezők reklámozni.
Én se tenném!
- Kevés dolog megy (a futás biztosan nem!), de szerencsére ez (ha nem iszom
sört és nem vagyok másnapos) nagyon jól működik. És ez nem csak adottság,
ha nem a két edzőmnek is köszönhetem, akik megtanítottak rá!

Mozsár