[Tajfutas] ONEB RouteGdget

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Okt. 13., H, 13:50:15 CEST

Ha ez kiderült a versenyinformációkból, akkor nekem is elkerülte a
figyelmemet. Ha viszont nem volt előzetesen ilyen információ, akkor Grant
Júliával együtt én is kérdezem, hogy a TIPO-sok honnan tudták? És már a
verseny előtt tudták, vagy csak ezekben a percekben derült ki?

Csongrádi Jenő hozzászólásáre reagálva: Gyakran tapasztalom F65 és F70
között boszantóan nagy a különbség a pályák fizikai nehézsége között. Más
esetekben az F60 és az F65 pálya között (vagy F55 és F60 pálya között) áll
fenn hasonló aránytalanság. Jó volna, ha legalább országos bajnokságokon a
pályakitűzők a szenior kategóriákat se vennék ennyire félvállról. Bizonyos
okig érthető egy pálya lerövidítése olyankor, ha nincs a versenyen
annál idősebb kategória. Ezen az ONEB-en viszont volt F75, 80, sőt 85 is.

Üdv:
Gerzson

2014. október 13. 13:32 TIPO Miksi írta,