[Tajfutas] ONEB RouteGdget

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2014. Okt. 13., H, 13:24:53 CEST

A lélegzetelállító arroganciád mindig lenyűgöz Mozsár. És mi az, hogy nem valós észak, azt honnan vetted? Vagy én maradtam le valamiről? Áruld el, honnan szerezted azt a zseniális tehetséget, hogy látatlanban ilyen biztos tudjál lenni abban, hogy a 2 dimenziós térképet ilyen tökéletesen tudod 3 dimenzióban interpretálni magadnak? Én úgy tudom, hogy ezt még a világbajnokok között sem tudja mindegyik hiba nélkül!
Minden jót!
Júlia