[Tajfutas] ONEB RouteGdget

Csongrádi Jenő jcsong at hu.inter.net
2014. Okt. 13., H, 12:21:19 CEST

Gerzson,

Nálunk a 65-ben viszont mind a selejtező, mind a döntő túlméretezett volt (+15%-kal hosszabb győztes idők mindkét napon). Egyébként az előzetes információkkal szemben mégis a futás dominált. Lásd az 1100 m-es légvonal távú 11(109 kód)-12(130 kód) átmenetet ahol a legjobb részidő 7:38 volt. Én szeretem a hosszú átmeneteket, de csak ha van útvonal választási lehetőség és nem ész nélküli futásról van szó mint ebben az esetben.

 A terep  jobb volt mint az átlagos alföldi terepek, de nem olyan nehéz mint a borókások vagy Tázlár.

Üdv

Csongrádi Jenő