[Tajfutas] tájbringás lehetőségek még idén

Vajda Zsolt Tamas matri at freemail.hu
2014. Okt. 5., V, 21:14:56 CEST

Sziasztok! Akinek még van indittatása a gyönyörű őszi erdőben tájbringázdatni annak két lehetséges időpontra szeretném felhívni a figyelmét! Október 9.-én csütörtökön a CSTSZ 12. fordulójának a pótlására lesz lehetőség a Törökbálinti Auchannél!Október 19.-én vasárnap pedig a Macis parkolóban lesz a Vizsla Kupa újabb fordulója ahol a szervezők a tájbringásoknak is kedveskednek egy páláyval a HHH.n Mindkét eseményről bővebb információk is lesznek! Úgyhogy aki még szeretne bringázni ne rakja fel a padlásra a vasat, hanem látogassson ki a Buda környéki terepekre tekerni egyet! Puffy