[Tajfutas] IV. Denevér Mikulás Túra

Gábor Surányi suranyigabi.76 at gmail.com
2014. Nov. 29., Szo, 12:55:16 CET

Kedves Mindenki!

2014.12.06-án megrendezésre kerül a IV. Denevér Mikulás Teljesítmény-,
Gyalogos- és Családi Túra. Ha van kedvetek egy jót túrázni, vagy futni,
esetleg egy kellemeset sétálni családi körben és persze megkeresni a
Mikulást. Akkor várunk benneteket Miskolcon a Hermann Ottó Emlékparkban.

A Túra kiírását csatoltam. Előjelentkezés szükséges amelyet a
denevercsoport.hu honlapon, vagy a denevercsoport at denevercsoport.hu e-mail
címen lehet megtenni. 2014.12.04-én 16:00-ig. Helyszíni nevezést csak
korlátozott számban tudunk elfogadni.

Mindenkit szeretettel várunk!

Mikulás és a Szervezők