[Tajfutas] OFF: eladó stoplis versenycipő 45 és fél vagy 46-os lábra

Felföldi Barnabás (Gmail) felfoldi.barna at gmail.com
2014. Nov. 24., H, 21:45:46 CET

Sziasztok!

Eladó 1 db új stoplis férfi versenycipő, angol gyártmány. Interneten
rendeltem, de nagynak bizonyult.
Márka, típus: More Mile Cheviot Mens Trail Running Shoe.

Méret: UK 11,5 - ez a magyar 46-osnak felel meg, de inkább fél-egy számmal
nagyobb lábra jó. (Azért rendeltem 46-ost, mert nekem ugyan 45-ös lábom
van, de futáshoz érdemes 1 számmal nagyobbat venni, ez a cipő valójában még
ennél is nagyobb.) A cipő a magas és széles lábfejű futóknak kényelmes.
Edzésre nem ajánlom, de versenyen - a jó nagy stopliknak köszönhetően -
kitűnően fog kapaszkodni majdnem minden terepen.
Árat itt nem akarok megadni (a levlistára való tekintettel majd magánban),
de a skandináv cipőkhöz képest elég olcsón adom, és csak a bekerülési
költségemet szeretném viszontlátni.
Fotók, leírás itt:
http://moremile.co.uk/more-mile-cheviot-mens-trail-running-shoes-mm1384-gry-yel.html

Budapest III. kerületében élünk, a helyiek nyilván előnyben vannak, de
igény esetén postázom, vagy valamelyik tájfutó versenyre is eljuttatom
(versenyre inkább már csak tavasszal, környékbeli edzőversenyre télen is).

Érdeklődni magánban lehet:
- mobil: 06 (20) 262 32 03
- e-mail: felfoldi.barna at gmail.com

Üdv, Barna (KFKI)