[Tajfutas] V. Thermál kupa

verebelyizsolt verebelyizsolt at globonet.hu
2014. Nov. 17., H, 19:37:18 CET

Sziasztok!

Köszönjük a 200 résztvevőnek, aki idén is eljött a Thermál kupára.

Reméljük maradandó élményt tudtunk alkotni, és bele fog mindenki jönni az
érintés nélküli rendszer használatába!

Külön köszönet Fehér Ferencnek a két futam közti remek előadásáért, Gömbös
Gyulának az önzetlen munkájáért és Geosits Beának, Szandi Petinek a
szalagozott pálya kialakításáért, mert egy fecske nem csinál nyarat!

Remélem, mai nap folyamán be tudom fejezni a térképlyukasztások
feldolgozását és fel tudom tenni a részidős eredményeket is.

Verebélyi Zsolt