[Tajfutas] telefonos utvonalkövető

László Pap paplaco56 at gmail.com
2014. Nov. 13., Cs, 19:03:26 CET

Sziasztok!

Köszönöm a válaszokat. Eddig nem volt jobb ajánlat.
Igen a Locus pro fizetős. 2e.+párszáz forint. De hát istenem egyszer élünk.
Azt olvastam, van a sima ingyenes, de az felét tudja.
A benzin is fizetős. 20e. egy tankolás. Mégis járunk versenyekre. :)
16 Gb-os kártyán párszáz Mb elfér.
Garmin image fájlokat lehet HTC-n nézegetni?

Lacó