[Tajfutas] A C pályákról a Spari kupa első napja apropóján

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Nov. 7., P, 10:42:28 CET

Sziasztok,
Lehet színkódos a pálya vagy betűkódos (D,C, B, A), nevezhetjük
kezdőnek, családinak, szabadidősnek, nyíltnak, akkor is a pályakitűzőnek
és az ellenőrének a megfelelő korosztályi pályákat szükséges kialakítania.
Néha úgy érzem, hogy az SI dobozok száma meghatározza, hogy hány pontot
tervezhetek egy versenyen, így nem jut a nagyon egyszerű útelágazásokba,
vezetővonalakra ellenőrzőpont.
A belépő pályákról írt értekezés itt olvasható
<http://www.hbdbtfsz.extra.hu/tajfutasrol/Belepo_palyak_2013_0224ppt.pdf>.
Itt pedig a svájci RouteGadget-ről egy verseny pályái tekinthetők meg
<http://www.routegadget.ch/binperl/reitti.cgi?act=map&id=73&kieli=>.
Üdv,
HN