[Tajfutas] Keleti Utánpótlás Kupa

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2014. Május. 26., H, 09:38:11 CEST

Kedves Bandi és a többi Rendező!

Én is gratulálok, nagyon jó versenyeket csináltatok!  Extra nagy feladat
volt a speciális diákolimpiai adminisztráció (iskolák, megyék, nem
tájfutók,stb), a feszített menetrend és a globális szélsőségesedés
szeszélyei, de jól megoldottátok!
Arról nem tehettek, hogy a normál távon az égszakadás-földindulás miatt nem
alakultak teljesen reálisan az eredmények, sajnáljuk, akit a rosszkor való
indulása fosztott meg a sikertől!
Külön köszönjük a gyerekek nevében a meglepetés csokiérmeket, és ajándék
csősálakat!
Jól éreztük magunkat, köszönettel:
Krasznai Orsi

2014. május 25. 17:35 Dr. Kiss Endre írta, <Endre.Kiss at szigetvaritakarek.hu>