[Tajfutas] Kiszálltam

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2014. Május. 25., V, 21:13:20 CEST

Sziasztok!
Korábban általam a listára feltett romániai nyári tájfutófesztiválról (Varadinum 2014.  július 4-5-6) adtam hírt nektek .(Vkiírás, beharangozó stb...)
Időközben egyéb okok miatt kiszálltam a szervezésből, így ezúton kérem a sporttársainkat, hogy ezt követően a rendezvénnyel kapcsolatban szállás,nevezés, megközelítés,stb..
már a főszervezőtől perjecsaba at gmail.com  érdeklődjetek.
Annyit megerősítek, mindhárom versenyfutam INGYENES lesz!
Nevezni,  július 01-ig a ajocluj at gmi.ro   illetve a perjecsaba at gmail.com címen lehet.
Versenyközpont Hegyközszentmiklós strand lásd a saját honlapjukat.

További Szép Estét Mindenkinek!

Popey