[Tajfutas] [MTBO] Tájkerékpáros Magyar és Osztrák Kupa

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2014. Május. 23., P, 15:54:38 CEST

Azoknak akik esetleg már pénteken lejönnének Csödére, lehet csatlakozni a
péntek esti *zenés pizza&sör parti*hoz.
Szombaton és vasárnap nagy étel-ital választékkal (pizza, lángos, virsli,
sült kolbász, leves, csapolt sör, kávé, üditő, stb.) büfé üzemel a VK-ban,
NON-STOP.

Illetve ha nem volt elég a tekerés szombaton, akkor futhattok egy pár Nyílt
pályát is:

www.24h-ol.hu

zka