[Tajfutas] Medve

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2014. Május. 19., H, 19:34:28 CEST

Sziasztok!

A hír mellett, esetleg ide kapcsolódóan még leírom, hogy a megyei
 napisajtó szombati számában, vezető képes anyagban hozta hírt: Barnaerdőn barnamedve járt bocsával...Ez ugyan még egy másik közeli területen hirdeti a medve jelenlétét (Bárna), mely alig egy km-re volt az éjszaki futam terepétől, de ....?!

Most meg itt van ez link..... Nekem, az öcsémnek, ez a terület korábban az edzőterepünk volt.(itt születtönk,itt éltünk, itt edzettünk)

Ezek szerint nem kell már kimennem Romániába, hogy esetleg ott térképjavítás során medvekomával találkozzak.

http://index.hu/belfold/2014/05/19/orvvadaszok_lottek_le_egy_medvet_salgotarjannal/    + video

Popey

Ui: Ennek ellenére nem nagyon hiszek a hír valódiságában.