[Tajfutas] Térképek titkossága? (Kelemen János)

Török Imre toreny at freemail.hu
2014. Május. 13., K, 21:59:04 CEST

Kedves Tibor!

Köszönöm szépen a részletes felvilágosítást. Remélem, hogy nem csak számomra érdekes a téma, hiszen ez a technológia alapvetően fogja megváltoztatni a tájfutó térképek készítését. Biztos vagyok benne, hogy sok hazai térképkészítőnek is újdonság értékkel bír az általad leírt információ.

Kíváncsi vagyok, hogy mikor fog elkészülni az első hazai térkép ezzel a módszerrel.

A stadionépítésre vonatkozó célzásodhoz hadd idézzem kedvenc kortárs költőm, Frady Endre Szent Adionról írt versét:)

St.Adion jó, St.Adion kell,
St.Adion nélkül a Heaven is Hell.
St.Adion volt, St.Adion lesz,
Cirkusz kell a népnek, meg a pálesz.