[Tajfutas] Nevezési határidőre figyelmeztetés

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Május. 10., Szo, 19:56:57 CEST

Szia Bandi, s minden érdeklődő
Egy kis pontosítás:
Az erdei terepről 1981-ben Melegmány (Kő-kyuk) néven kiadásra került egy
1:15000 térkép, míg a rövidtávú területéről versenyre kiadott térkép még
nem jelent meg, de kb. a 40 %-ról még anno 1999-2000-ben az akkori
PVK-TÁSI versenyzők edzéseihez, oktatásához készítettem egy 1:1000
(2000) térképet.

Gyertek el, nézzétek meg személyesen a területeket.