[Tajfutas] Tipo kupa 1. nap eredmények és pályák

Tamas TOTH info at geomega.hu
2014. Május. 3., Szo, 06:57:46 CEST

Sziasztok!

Köszönet Kovács Róbert észrevételéért, valóban az F16E pálya hibásan
került feltöltésre.
Mivel más pályákat már berajzoltak versenyzők, csak az F16E pályát
töröltem a korábbi feltöltésből.
Ennek külön létrehoztam egy "versenyt":

http://rg.mtfsz.hu/cgi-bin/reitti.cgi?act=map&id=541&kieli=

ahol az F16E kategória tudja berajzolni a pályáit.

Elnézést a kavarodásért és jó pályaelemzést mindenkinek.

Tamás