[Tajfutas] HOB pályaadatok

fehérfecó (ztc) zala.ztc at zalaszam.hu
2014. Már. 24., H, 10:11:29 CET

Sziasztok!

A verseny előtt csak egy szintkülönbséget adhatunk meg. Az pedig a pályakitűző által logikus útvonalon számolt szintkülönbség lehet. Ő az akinek a tervei, elképzelései vannak a pályáról, aki kitalálta, megvalósítja. Pont ezért van a pályakitűző!

Az már más kérdés, hogy a versenyző merre fut, milyen útvonalon, mennyi szinttel.

üdv
fehérfecó