[Tajfutas] MOC 2014 + Spari Kupa

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Már. 18., K, 08:03:28 CET

Szia Ádám,
Elnézésedet kérem, de a levelem írásakor nem fedeztem fel, hogy a nevezettek között vagy.
Tudom, hogy Szegeden élsz és már teljes munkaidőben dolgozol.
A fiatalok tudását, teljesítményét nem követen, nem ismerem. Bakó Áronnak minden elismerésem, szépen helytállt a világklasszis ellenében.
Matthias jött, látott és győzött, mint pár éve Tove is.
Továbbra is maradva egyik rajongódként, üdv.