[Tajfutas] Martinovics-hegy

László Kaján oldkajla at gmail.com
2014. Már. 13., Cs, 09:01:06 CET

Kedvenc helyem a Martinovics-hegy!
Tavaly ott ment bele egy 2 cm hosszú tüske a kézfejembe, úgy, hogy ki sem
látszott, és műteni kellett, hogy kiszedjék..
De tegnap sokkal szerencsésebb voltam, miután a vért otthon lemostam
magamról, egész normális tájfutó kinézetem lett: csupa karcolás az egész
karom.
Fantasztikusak azok a bokrok!
Persze lehet hogy azt monjátok (nagy ember szavai után ferdítve): tetszett
volna az úton kerülni!
Na és a fölre heklyezett, az avarból alig-alig kikandikáló miniatűr
bólyácskák... imádtam.
Köszönet a lelkes rendezőknek, klassz volt!

OldKajLa F60