[Tajfutas] 44. Péti Terepfutó

Dr. Kiss Endre Endre.Kiss at szigetvaritakarek.hu
2014. Már. 8., Szo, 01:58:50 CET

Schmidt Ferit tájfutókênt ismertem meg s hozzá füződik egyik nagy êlmênyem 1992? 93 ? - ban. Az angol ( brit) királynő Bp-en járt s egyik programja a Parlamenti ülês volt.egy Pécsi Kisazda képviselő felajánlotta,hogy erre a kivételes alkalomra bevisz a Házba. Be is jutottam a Hàzba,de az ülêsterembe már nem. Nagy Varga Dezsőnek jeleztem,hogy eddig jutottam..... De nem tudott a fokozott biztonság miatt segiteni....Ő felajánlotta,hogy az Ogy. Alelnöke, a szintên pêcsi Kisgazda , OGY alelnök szobájában Tv-én megnézhetem a történelmi eseményt. Ebből nem kêrtem s csak ácsorogtam a folyosón....Szerencsémre arra járt Smici ( MDF szinű) ogy.képviselő.Ráköszöntem s problémámat orvosolta.Szerzett nekem egy bennfentes titkárnőt,aki csigalépcsős "rejtek lépcsőn" felvitt a 2.emeleti erkêlyre...Nagy élményem volt ami ezután következett,melyet Smicinek kôszönhetek......

Az iPad készülékemről küldve