[Tajfutas] rejtvény

"Gombkötő Péter" Gombkoto.Peter at ybl.szie.hu
2014. Már. 6., Cs, 06:51:02 CET

Számoljátok át a perceket és másodperceket tizedes értékekre, és tizedes vessző helyett használjatok tizedes pontot.
Oldgombi

----- Eredeti levél (Original Message) -----
Feladó: Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com>
Dátum: Szerda, Március 5, 2014 8:38 de
Tárgy: [Tajfutas] rejtvény
Másolat: Lista <tajfutas at lazarus.elte.hu>

> Sziasztok!
>
> Másoljuk be a TIPO Kupának a kiírásban megadott koordinátáit
> 47° 41' 18"É, 18° 31' 12"K
> a google map kereső mezőjébe. A google nem érti a magyar É, K
> megjelöléseket. Egyébként ezek fölöslegesek is, mert bizonyára minden
> tájfutással valamilyen módon foglalkozó honfitársunk tudja, hogy
> Magyarország területén a 47-tel kezdődő koordináta csak északi
> szélesség, a
> 18-cal kezdődő koordináta pedig csak keleti hosszúság lehet.
> Töröljük ezt a
> [...]

 Dr. Gombkötő Péter
ny. adjunktus
zaj- és rezgésmérés, -csökkentés