[Tajfutas] IFI Eb eredmények

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Jún. 27., P, 17:39:57 CEST

Sziasztok!

A pályaadatokat tudja valaki? Az egyes kategóriákban 45, 46, 40, 49 perces
győztesidőkből úgy tűnik, hogy a W18 pálya volt a legnehezebb. Még
szembeötlőbb a különbség, ha minden kategóriában a legrosszabb érvényes
eredményt nézzük (106, 135, 123, 171 perc). Az idei Tavaszi Boróka Kupa 2
napján mentem ezeket megközelítő időket.

Egyébként csatlakozom az előttem szólókhoz, gratulálok Sz. Hangának + az
anyukának, * Verának.

KG

A kutya fáját! Ez igen.