[Tajfutas] tájfutók a városligeti maratonváltón (2)

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Jún. 24., K, 11:50:48 CEST

Fifi felszólamlása folytán megnéztem a félmaratonváltó eredményét és képeit
is. Ezeken rajta kívül látható Kisdüdü, Liskány Krisztina, Such Anikó
és Süsüék.

http://www.futofoto.hu/verseny/64-20140615-khvalto2014/black/1
http://www.futofoto.hu/verseny/64-20140615-khvalto2014/black/4429
http://www.futofoto.hu/verseny/64-20140615-khvalto2014/black/4116
http://www.futofoto.hu/verseny/64-20140615-khvalto2014/black/4248
http://www.futofoto.hu/verseny/64-20140615-khvalto2014/black/4078

Egyedül futotta a félmaratont Tóth Zoli (nem SZU, hanem HAV, ha van még
ilyen egyesület), Karagics Juci, B.Kiss Orsi és Dömötör Erika. Ezért a
teljesítményért hadd gratuláljak is nekik!

http://www.futofoto.hu/verseny/64-20140615-khvalto2014/black/7077
http://www.futofoto.hu/verseny/64-20140615-khvalto2014/black/7148
http://www.futofoto.hu/verseny/64-20140615-khvalto2014/black/6777
http://www.futofoto.hu/verseny/64-20140615-khvalto2014/black/7072

Nevettem, amikor Kossuth Lajos, Búvár Kund és hasonló neveket találtam a
futók nevei között. Tojást azonban nem találtam meg egyik eredménylistában
sem - pedig külön rákerestem mindenhol a Gyimesi névre -, pedig láttam őt
készülni, melegíteni a futáshoz a Városligetben.

Üdv:
Gerzson