[Tajfutas] tájfutók a városligeti maratonváltón

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2014. Jún. 23., H, 22:46:33 CEST

Szia Gerzson,

a felkérésnek eleget téve jelzem, hogy dr Hegedűs Zoltán a félmaraton váltóban, ahol a 11. helyet szerezték meg az  abszolút sorrendben, de 1:28:47 mp-el a Jogi Fórum Kupát elnyerték  a jogász – váltók között.

Szintén a K&H félmaraton-váltóban indultam én magam is, és a 849 nevezett csapat közül a 6. helyet szereztük meg az abszolút befutás alapján 1:22:23 mp-el idővel, s ezzel  már nyolcadik alkalommal nyertük meg a SZUPERINFÓ  váltójával sajtó számára kiírt  Médiabajnokságot.

üdv,

Fifi

Honfi Gábor

hálózati igazgató