[Tajfutas] KOB térkép

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Jún. 23., H, 11:40:19 CEST

Ahhoz viszont belépési díjat kell fizetnünk, hogy elérhessük ezt a
csúcspontot.
(Bár én tudok egy oda, a szikla alatti tisztásra vezető ösvényt, amely
elkerüli a pénztárat, de természetesen befelé nem azt veszem igénybe, hanem
fizetek, csak esetleg kifelé megyek arra. :)

Egy rejtvény az elfajult beszélgetés témájára: Mit ábrászolnak a képek?

1. Éleskő
2. Hegyestű
x. Hegyeskő

Üdv: