[Tajfutas] KOB térkép

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2014. Jún. 22., V, 22:55:41 CEST

Valóban elég jó volt a térkép. Nyilván nem tökéletes, ódákat zengeni valóban nem lehet róla. De szeretnék én is mindig legalább ennyire jó térképet kiadni a kezemből.
A döntő pályám közben 1-2, végén viszont több "ufó" jellegű ábrázolást találtam, ami remélem nem zavarta a váltósokat (nem láttam a pályákat).
Engem jobban zavart, hogy nem Pretexre volt nyomva a térkép, ha nem a szokásos laminált vacakot kaptuk. El kellene felejteni, főleg egy OB -n!

Mozsár

ui.: Tényleg minden tiszteletem Sőtér Janóé, Marcié és Somlay Gáboré - de Ők sem tökéletesek. Az elmúlt években idehaza(!) nem egy problémákkal tarkított térképpel találkoztam, amit a három "S" trió készített.