[Tajfutas] KOB eredmények hol vannak?

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2014. Jún. 22., V, 09:46:39 CEST

Én kint voltam tegnap, csak néhol lehetett telefonálni, de ott is meg-meg
szakadt, adatforgalom kizárt, még sms sem ment el 5 -10 percig.

Hálózati lefedettség azt jelenti, hogy főutak és xfő/km2 nél sűrűbben
lakott terület xx %-a van lefedve. Én a tájfutás kapcsán sokszor járok
olyan helyen ahol alig van vagy egyáltalán nincs lefedettség. De a pont
Mozsárnál, 10-20 km-rel arrébbról fel lehet tölteni, meg gondolom, nem
aludt minden eredményt birtokló a célban.
MM