[Tajfutas] tájfutó NÓGRÁDBAN

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2014. Jún. 20., P, 16:11:50 CEST

Sziasztok!

Akkor, Nógrád megyéből itt egy mai sportági anyag, remélem így kissé
lebutítva is befogadja  a lista
(akit esetleg nagyobb felbontásban érdekel 5-6mb annak el tudom küldeni az
oldalt.)

Alig fél órája  ennek rövidített változata Napi Hírek (Sport) lejött
hangzóban a térségi Focus rádióban (100,4MHZ) is.              (lásd
archívum)

Holnap is lesz a megyei napilapban tájékozódási  futás!  (Muzsikál az erdő a
tájfutóknak).

A címben a kötelező karakterek miatt a tájfutás szó szerepel (Janó, olykor
nagyon sok a 17 betű.-ez nem az én, hanem a szerkesztők véleménye ), de  a
tájékoztató szövegben viszont már a tájékozódási futás fog szerepelni A téma
az amúgy sportágunkból is sokak által már megismert, eleinte a Tipo TKE
Mátrában rendezett KOB-ján (ez nem biztos, lehet inkább NEB volt) előadást
is tartott pásztói Szabó Lajos erdőmérnök(azóta több versenyünk védnöke)
által egy évtizede útjára indított "Muzsikál az erdő" kulturális
rendezvénysorozat beharangozója fog szerepelni.
Természetesen a tájékozódási futás kezdetek óta ott van a programok között.
Az idei versengés Urbán Imre új helyesbítésű térképén és az ő fő
szervezésében június 29-én lesz lebonyolítva az ország második legmagasabb
hegycsúcsa(ez persze nem túlzottam igaz...) közvetlen közelében Galyatetőn.

Szép Napot Mindenkinek!

Popey