[Tajfutas] garázdaság

Tóth Károly toth.karoly1 at upcmail.hu
2014. Jún. 10., K, 23:14:57 CEST

Remélem, hogy a szombaton az egyik nevezett által elkövetett brutális tett
az MTFSz, és ha nem dugják a homokba a fejüket, az SzVSE fegyelmi bizottsága
"látókörébe" kerül, és soha többé nem ismétlődik meg a közösségünkben. Az
illetőnek véleményem szerint semmi keresnivalója sporteseményen, inkább  a
pszichiátrián, illetve a sitten kellene az idejét tölteni. Az, hogy gyerekek
előtt történt a dolog, súlyosbító körülmény. Focimeccsen persze általános
eset, ezért nem járunk oda.

A sértettnek és társának mielőbbi fizikai és pszichés felépülést és még sok
jó versenyt kívánok.

A clubot csak azért írtam ki, mert szemmel láthatóan egyáltalán nem zavarták
-az általam egyébként elismert és tisztelt-   vezetőket a történtek.

Ez is érdekes dolog volt, azonnali intézkedést igényelt volna az én etikai
normáim szerint a klubvezetőktől.

Tóth Karesz