[Tajfutas] Gyöngyös kupa 2014?

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2014. Jún. 2., H, 19:01:37 CEST

Sziasztok!

A tegnapi nagy postafiók takarításomat követően valszeg a kukába tettem, majd onnan is véglegesen töröltem a Gyöngyös kupa versenykiírását.

Csak futólag tekintettem bele a levélbe, mely kerülő úton jött meg a számomra.
.................Időpont, június 15. vasárnap, de.-du. futamokkal, helyszín Mátraszentimre térsége.

Na most e versenyt nem találom az MTFSZ hivatalos honlapján is közzétett versenynaptárában.

Kérdés: Hol lelhető fel a versenykiírás?
Ha lesz, akkor csak buli verseny, avagy regionális rangsoroló lesz, vagy egyik sem?  A Bermuda háromszögben megint elmarad egy verseny?

Annyit, viszont ma már megtudtam, most vasárnap tényleg lesz Tiszafüreden egy kétfutamos Tisza kupa nevű (RR) verseny.
Szép Napot!
Popey