[Tajfutas] Dugókák Kázmillának

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2014. Júl. 20., V, 20:24:09 CEST

Fényvisszaverő csíkot vagy fóliát a Pantone boltokban lehet venni, a fehér
veri vissza a legjobban a fényt. Érdemes előtte telefon egyeztetni, úgy
emlékszem van valamilyen legkisebb vásárolható mennyiség is.
http://www.panton.hu/index.php?page=body&menu=8, majd a termékkeresőbe be
kell írni, hogy "fényvisszaverő".