[Tajfutas] A Vb árnyékában

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2014. Júl. 14., H, 17:00:42 CEST

Sziasztok !

A Vb árnyékában  rendezett versenyeken (volt több  is) a lenti linkekre kattintva magyar tájékozódási futókat is találhatunk az eredmények között.

Ezuton szeretném megköszönni a Szlovák Grand Prixen Guttmann Zoli feleségének, Áginak a célban, majd ezt követően a mentőknél nyújtott segítségét. Ja..,meg az utolsó napon azt "Bob Beamon" cipőt amivel mindenen, még a célkapun is átrepültem. Ez utóbbinak meg is lett az eredménye. Ma délelőtt a helyi kórházban felsőrészi bebalzsamozást kaptam.

Szóval, jómagam már nem sűrűn járom a hazai és a külhoni versenyeket, de ez Szlovák Grand Prix az I. és II. napi terepe vmi fantasztikus technikai feladatot hozott számomra a maga mindenkori terepi futhatatlanságával illetve terepi veszélyével együtt.
( I nap mocsár, II.nap medveriasztó rakéták, III. nap háromszöges kövek?! és gyűjtő előtti 31-54 sziktatömbös pontok)

itt vannak a linkek:

http://www.sportsofttiming.sk/OfficialResults/2014/3E_celkom_po_3E.pdf?201407.13.02.03
http://orientharper.pl/?s=f&k=r&f=cea0464337c13cd07d8d27791c369c5d.HTM

Üdv: Popey