[Tajfutas] felháborító 2.

Török Imre toreny at freemail.hu
2014. Júl. 14., H, 11:38:58 CEST

Sziasztok!

Bár szerintem is zseniális UP írása, azonban meg szeretném védeni azokat, akik komolyan vették.

Sok honfitársunk ugyanis valóban úgy gondolkodik és nyilvánul meg, ahogy az kifigurázásra került az írásban (nem véletlenül született meg a paródia).

Legszebb példa a népszerű rádiós műsorvezető párosunk, akik konkrétan az egyik reggeli élőadásban a kerékpárosok elgázosítására, valamint a kerékpárosok útjában nyakmagasságban kifeszített drótok felerősítésére szólítottak fel:

http://index.hu/kultur/media/slager0921/

Persze szerintük "jó poén" volt. Szerintem bőven kimeríti a gyűlöletbeszéd BTK kategóriáját (Mi történne, ha valaki ilyet nyilatkozna a rádióban valamely kissebbségi vagy vallási csoport kapcsán, szintén "viccből"?)

De nem sokkal különbek az "Emberibb parkolásért mozgalom" tagjai sem:

http://www.origo.hu/auto/20091213-parkolj-velunk-a-parkoloinkert-autos-demonstracio-a-bicikliuton.html

http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20100326/csalanos-janos-csipos-levelei-0

Szóval egyáltalán nem kell leszólni azokat, akik komolyan vették UP írását, mert más szerző tollából simán lehetett volna komolyan gondolt megnyilvánulás.

Üdv: Török Imre
MAFC

TÖRÖK Imre
Mob: +36 70 540 6956