[Tajfutas] Fw: Re: felháborító 2.

Őzse Ágnes ozseagnes at freemail.hu
2014. Júl. 13., V, 11:25:46 CEST

Kedves Listázók! Köszönöm Serdülőnek, hogy megosztotta a cikket.A szövegértés fontos dolog, különösen, ha egy ország sajátosságaira világít rá a sorok között. Azoktól várható el a megértése, akik az adott országban élnek, mert a bőrükön tapasztalhatják a viszonyok következményeit. Úgy is mondhatnám - elvárható. Egy átlag holland, aki a statisztikák szerint napi 12-15 km-t bringázik, biztosan mást értene belőle. Sokat segített a cikk írója az olvasónak az értelmezésben, különösen ahogy a CO2-kibocsátást taglalja, pedig én csak egy nő vagyok (igaz, nem szőke), aki nem különösebben jó a matematikában.  Aztán, a kőolaj körüli fejtegetésről már ne is beszéljünk...  Kétséget kizáróan a kritika volt a célja, az élc éles pengéjével.Szívesen meghagynám a matematikához vonzódó fiúknak, hogy számolják ki az ilyen-olyan lábnyomokat egy jobb autóra és egy kerékpárra vetítve. Egye fene, legyen titán váza a bringának! Aki pedig mosdatlan, deviáns, az mindegy, hogy a villamoson utazik, autóból száll ki vagy bringázik... Véleményem szerint ahhoz, hogy jól működjenek a dolgok, feltételek és intelligens szereplők kellenek.Vannak jó példák a világban, van honnan tanulni, ha magunktól nem megy. Üdvözlettel mindazoknak, akik tudják, mennyire lehet szeretni bringázni, autózni, kocogni és tájfutni. És még mennyi mindent...Üdvözlettel a többieknek is. Őzse Ági
----------Eredeti üzenet----------Dátum:2014. július 13., vasárnap, 10:14:25